Status i historię zamówień można sprawdzić za pośrednictwem śledzenia mojego zamówienia . Aby obserwować zamówienie na bieżąco, możesz również kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, dzwoniąc pod numer +48223076681 lub wyślij wiadomość na adres: e-mail
Status i historię zamówień można sprawdzić za pośrednictwem śledzenia mojego zamówienia . Aby obserwować zamówienie na bieżąco, możesz również kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, dzwoniąc pod numer +48223076681 lub wyślij wiadomość na adres: e-mail
W przypadku, gdy nie jesteś w pełni zadowolona/y z zakupów dokonanych w sklepie internetowym Clinique, możesz zwrócić nam niewykorzystaną część zakupów, a my prześlemy na Twoje konto wartość zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu kupionego za pośrednictwem serwisu Clinique.com, kliknij tutaj w celu uzyskania dokładnych wskazówek.
W przypadku, gdy nie jesteś w pełni zadowolona/y z zakupów dokonanych w sklepie internetowym Clinique, możesz zwrócić nam niewykorzystaną część zakupów, a my prześlemy na Twoje konto wartość zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu kupionego za pośrednictwem serwisu Clinique.com, kliknij tutaj w celu uzyskania dokładnych wskazówek.
Przykro nam, ale w tej chwili Clinique.com.pl nie jest w stanie przyjmować zamówień, które byłyby rozliczane lub wysyłane do miejsc znajdujących się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przepraszamy za tę niedogodność. Prowadzimy internetowy sklep Clinique w wielu krajach. Znajdź adres sklepu w swoim kraju za pomocą lokalizatora sklepów.
Przykro nam, ale w tej chwili Clinique.com.pl nie jest w stanie przyjmować zamówień, które byłyby rozliczane lub wysyłane do miejsc znajdujących się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przepraszamy za tę niedogodność. Prowadzimy internetowy sklep Clinique w wielu krajach. Znajdź adres sklepu w swoim kraju za pomocą lokalizatora sklepów.
Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny +48223076681 w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Postaramy się uwzględnić Twoją prośbę. Niestety w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia jego modyfikacja lub anulowanie nie jest możliwe.
Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny +48223076681 w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Postaramy się uwzględnić Twoją prośbę. Niestety w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia jego modyfikacja lub anulowanie nie jest możliwe.
Produkty Clinique są w 100% testowane alergologicznie i są bezzapachowe. Jeśli chciałabyś/chciałbyś uzyskać informacje nt. konkretnych produktów lub składników, skontaktuj się z Działem Komunikacji z Klientem lub kliknij na Porady dot. urody / produktów na stronie Kontakt, a następnie wybierz opcję "Informacje o składnikach”.
Produkty Clinique są w 100% testowane alergologicznie i są bezzapachowe. Jeśli chciałabyś/chciałbyś uzyskać informacje nt. konkretnych produktów lub składników, skontaktuj się z Działem Komunikacji z Klientem lub kliknij na Porady dot. urody / produktów na stronie Kontakt, a następnie wybierz opcję "Informacje o składnikach”.
Decyzje na temat zaprzestania produkcji lub wprowadzenia produktu czy objętości podejmowane są w odpowiedzi na preferencje konsumentów i modele dokonywania zakupów w całym kraju. Pomożemy Ci dobrać nowy alternatywny produkt. Aby uzyskać pomoc w znalezieniu wycofanego ze sprzedaży produktu, skontaktuj się z centralą firmy dzwoniąc pod numer +48223076681 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.
Decyzje na temat zaprzestania produkcji lub wprowadzenia produktu czy objętości podejmowane są w odpowiedzi na preferencje konsumentów i modele dokonywania zakupów w całym kraju. Pomożemy Ci dobrać nowy alternatywny produkt. Aby uzyskać pomoc w znalezieniu wycofanego ze sprzedaży produktu, skontaktuj się z centralą firmy dzwoniąc pod numer +48223076681 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.
Szanujemy Twoją prywatność. Przekazywane nam informacje nie będą przekazywane żadnym osobom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapoznaj się z naszymi zasadami polityki prywatności.
Szanujemy Twoją prywatność. Przekazywane nam informacje nie będą przekazywane żadnym osobom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapoznaj się z naszymi zasadami polityki prywatności.
Dostawca usług internetowych (ISP) lub odbiorca poczty elektronicznej może stosować filtry blokujące odbiór maili, a to może mieć wpływ na odbiór maili wysyłanych przez sklep internetowy Clinique. Jeśli tak się właśnie dzieje, prosimy skontaktować się z działem pomocy obsługującym Twój program pocztowy lub skontaktować się bezpośrednio z ISP w celu redukcji lub usunięcia ustawień filtrujących lub blokujących odbiór maili. Dzięki temu będziesz mogła/mógł otrzymywać korespondencję od sklepu internetowego Clinique. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48223076681.
Jeśli dostawcą jest AOL:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij ikonę „Dodaj do adresów”
- Nazwa i adres mailowy z wiadomości mailowej są wstępnie określone w wyskakującym okienku Dodaj kontakt. Zweryfikuj informacje w tych polach pod kątem ich poprawności.
- Kliknij „Zachowaj”.
Jeśli dostawcą jest Yahoo:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij link „Dodaj do książki adresowej” po prawej stronie.
- Adres zostanie automatycznie dodany do książki adresowej Yahoo!.
If your provider is Hotmail:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adres(y)” u góry nagłówka komunikatu.
Jeśli dostawcą jest MSN:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adresy” po prawej stronie.
- Zaznacz pole znajdujące się obok adresu, który chcesz zachować. Dane kontaktowe mogą być również modyfikowane.
- Kliknij „Zachowaj”."
Dostawca usług internetowych (ISP) lub odbiorca poczty elektronicznej może stosować filtry blokujące odbiór maili, a to może mieć wpływ na odbiór maili wysyłanych przez sklep internetowy Clinique. Jeśli tak się właśnie dzieje, prosimy skontaktować się z działem pomocy obsługującym Twój program pocztowy lub skontaktować się bezpośrednio z ISP w celu redukcji lub usunięcia ustawień filtrujących lub blokujących odbiór maili. Dzięki temu będziesz mogła/mógł otrzymywać korespondencję od sklepu internetowego Clinique. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48223076681.
Jeśli dostawcą jest AOL:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij ikonę „Dodaj do adresów”
- Nazwa i adres mailowy z wiadomości mailowej są wstępnie określone w wyskakującym okienku Dodaj kontakt. Zweryfikuj informacje w tych polach pod kątem ich poprawności.
- Kliknij „Zachowaj”.
Jeśli dostawcą jest Yahoo:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij link „Dodaj do książki adresowej” po prawej stronie.
- Adres zostanie automatycznie dodany do książki adresowej Yahoo!.
If your provider is Hotmail:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adres(y)” u góry nagłówka komunikatu.
Jeśli dostawcą jest MSN:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adresy” po prawej stronie.
- Zaznacz pole znajdujące się obok adresu, który chcesz zachować. Dane kontaktowe mogą być również modyfikowane.
- Kliknij „Zachowaj”."
W Estée Lauder Companies bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Korzystamy z najnowszych badań bezpieczeństwa, nieuwzględniających zwierząt i badań na ochotnikach, aby dostarczać produkty najwyższej jakości naszym klientom. Nie przeprowadzamy testów na zwierzętach, ani też nie zlecamy innym osobom ani firmom przeprowadzania testów na zwierzętach w swoim imieniu, poza przypadkami, w których wymaga tego prawo.
Jesteśmy dumni z bycia jedną z pierwszych firm kosmetycznych, które dowiodły, że bezpieczne kosmetyki mogą powstawać poprzez metody nieuwzględniające testowania na zwierzętach. Jednakże w niektórych krajach prawo nadal wymaga, by potwierdzić bezpieczeństwo składników oraz produktów kosmetycznych.
Estée Lauder Companies oraz wszystkie nasze marki pozostają zaangażowanie w inicjatywy dążące do eliminacji testów na zwierzętach na całym świecie. Uważamy, że badania na zwierzętach nie powinny być potrzebne do potwierdzania bezpieczeństwa składników i produktów kosmetycznych. Ponadto, globalnie wspieramy alternatywne rozwiązania oraz eliminację testów bezpieczeństwa.
W Estée Lauder Companies bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Korzystamy z najnowszych badań bezpieczeństwa, nieuwzględniających zwierząt i badań na ochotnikach, aby dostarczać produkty najwyższej jakości naszym klientom. Nie przeprowadzamy testów na zwierzętach, ani też nie zlecamy innym osobom ani firmom przeprowadzania testów na zwierzętach w swoim imieniu, poza przypadkami, w których wymaga tego prawo.
Jesteśmy dumni z bycia jedną z pierwszych firm kosmetycznych, które dowiodły, że bezpieczne kosmetyki mogą powstawać poprzez metody nieuwzględniające testowania na zwierzętach. Jednakże w niektórych krajach prawo nadal wymaga, by potwierdzić bezpieczeństwo składników oraz produktów kosmetycznych.
Estée Lauder Companies oraz wszystkie nasze marki pozostają zaangażowanie w inicjatywy dążące do eliminacji testów na zwierzętach na całym świecie. Uważamy, że badania na zwierzętach nie powinny być potrzebne do potwierdzania bezpieczeństwa składników i produktów kosmetycznych. Ponadto, globalnie wspieramy alternatywne rozwiązania oraz eliminację testów bezpieczeństwa.
Produkty Clinique na stronie clinique.com.pl są dostępne wyłącznie dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej. Aby znaleźć sklep w Twojej okolicy, poszukaj sklepu w zakładce Znajdź sklep. Jeśli nie mieszkasz w Polsce sprawdź, czy produkty Clinique są dostępne w Twoim kraju.
Produkty Clinique na stronie clinique.com.pl są dostępne wyłącznie dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej. Aby znaleźć sklep w Twojej okolicy, poszukaj sklepu w zakładce Znajdź sklep. Jeśli nie mieszkasz w Polsce sprawdź, czy produkty Clinique są dostępne w Twoim kraju.
Przejdź do formularza, zadzwoń pod bezpłatny numer telefonu +48223076681 lub kontaktuj się z nami bezpośrednio wysyłając maila.
Przejdź do formularza, zadzwoń pod bezpłatny numer telefonu +48223076681 lub kontaktuj się z nami bezpośrednio wysyłając maila.