Zakupy online

Status zamówienia

Możesz sprawdzać status swoich najnowszych zamówień na stronie Śledzenie zamówienia. Aby sprawdzić status zamówienia, kliknij na link do Śledzenia zamówienia i zaloguj się do Konta Klienta. Aby śledzić status zamówienia na stronie internetowej przewoźnika, kliknij na numer referencyjny przesyłki.

*Uwaga: informacje na temat przesyłki mogą być dostępne do 24 godzin od wysyłki zamówienia.

Powrót na górę strony

Anulowanie zamówienia

Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48223076681 w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Postaramy się uwzględnić Twoją prośbę. Niestety w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia jego modyfikacja lub anulowanie nie jest możliwe.
Czasami zdarza się, że zamówienie lub jego część zostaje z różnych przyczyn anulowane. Niektóre z tych powodów to:

Niedostępność produktu (produktów).
Trudności w przetwarzaniu danych dotyczących zapłaty.
Przesyłka nie może zostać dostarczona pod podany adres.
Takie zamówienie zostało już złożone.
Zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę.
Przekroczono limit zakupów.

W przypadku odrzucenia zamówienia, nie zostaniesz obciążona/y kosztami produktów, które zostały anulowane. W przypadku pytań dotyczących anulowanego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48223076681 lub kontakt mailowy.

Powrót na górę strony

Jak kupować online?

Witamy w sklepie internetowym Clinique. Dokonywanie w nim zakupów jest łatwe, wygodne i bezpiecznie. Należy po prostu wybrać produkt, który chcesz kupić i postępować zgodnie z podanymi niżej wskazówkami:

Krok pierwszy:
Najedź myszką na zdjęcie produktu i kliknij opcję KUP TERAZ. Wybierz odpowiedni odcień, objętość / wielkość lub formułę, a następnie kliknij opcję „Dodaj do koszyka”.

W celu uzyskania dodatkowych informacji o produktach, obejrzenia video w jaki sposób je stosować oraz wyświetlenia powiązanych linków, kliknij w nazwę produktu lub zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami. Na stronie zawierającej szczegółowe informacje na temat danego artykułu należy wybrać opcję „Dodaj do koszyka”, aby umieścić wybrany artykuł w koszyku zakupowym.

Krok drugi:
Po zakończeniu zakupów, kliknij w ikonę z koszykiem znajdującą się na każdej stronie lub kliknij opcję „Przejdź do kasy”, która wyświetli się każdorazowo po dodaniu artykułu do koszyka wraz ze szczegółowymi informacjami na temat tego artykułu.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie, aby przejść przez proces finalizacji zamówienia. Pamiętaj, że możesz zmienić zawartość koszyka, w tym ilość artykułów (maksymalnie 4 sztuki danego artykułu) w trakcie finalizacji zamówienia przed kliknięciem opcji „Złóż zamówienie”.

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, przejdź do Polityki dot. maksymalnej ilości zakupów.

Krok trzeci:
Po złożeniu zamówienia wyświetli się strona z "Podziękowaniem" potwierdzająca otrzymanie przez nas Twojego zamówienia. Krótko po złożeniu zamówieniu wyślemy również mail potwierdzający otrzymanie przez nas Twojego zamówienia. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin od jego złożenia, prosimy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48223076681 lub mailowo w celu uzyskania pomocy.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących składania zamówienia lub w celu uzyskania informacji na temat wcześniej złożonego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta Clinique Online pod numerem +48223076681 lub za pomocą zakładki "Kontakt". Prosimy przygotuj numer zamówienia, co ułatwi obsługę.

ZAWARTOŚĆ KOSZYKA
W celu wyświetlenia zawartości Koszyka, wybranej ilości każdego artykułu oraz kosztu zakupów, kliknij ikonę koszyka. Ta opcja pozwala również na usunięcie artykułów lub zmianę ich zamawianej ilości.

USUWANIE ARTYKUŁÓW Z KOSZYKA
Aby usunąć jakiś artykuł z Koszyka, należy po prostu przejść do opcji „Zawartość koszyka” i wybrać opcję „Usuń artykuł” znajdującą się pod nazwą produktu. Artykuł zostanie usunięty z Koszyka.

Powrót na górę strony

Optymalne ustawienia kolorów online

Naszą stronę najlepiej przeglądać korzystając z programu Internet Explorer 6 i późniejszych wersji, Firefox 2.0 i późniejszych wersji, z minimalną rozdzielczością ekranu: 1024 x 768. Uwaga: w zależności od ustawień, monitory różnie wyświetlają kolory.

Jeżeli masz pytanie o konkretne kolory, wyślij do nas mail. Z przyjemnością przekażemy Ci wszelkie dostępne informacje dodatkowe.

Powrót na górę strony

Wymogi odnośnie przeglądarki

Naszą stronę najlepiej przeglądać korzystając z przeglądarki Internet Explorer 6 i późniejszych wersji, Firefox 2.0 i późniejszych wersji oraz Safari 2.0.4 i późniejszych wersji.

Powrót na górę strony

Bezpieczne zakupy online

W Clinique Online rozumiemy jak ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo. Podczas procesu składania zamówienia w sklepie internetowym Clinique, kodujemy Twoje dane korzystając z technologii kodowania Secure Socket Layer (SSL). Jest to jak do tej pory najbardziej zaawansowana technika ochrony konsumentów dokonujących zakupów online. Zapewniamy, że Twoje zamówienie zostanie złożone w sposób bezpieczny. Stosujemy zatwierdzone przez rząd oprogramowanie do kodowania. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat oprogramowania do kodowania SSL należy skorzystać z następującego linka:

http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl

Abyśmy mogli zastosować techniki kodowania, Twoja przeglądarka musi posiadać protokół SSL. Oprogramowanie to posiadają następujące przeglądarki:

Internet Explorer 6.0 i wyższe wersje
Mozilla Firefox 2.0.4 i wyższe wersje
Safari 2.0.4 i wyższe wersje

Powrót na górę strony

Dostępność artykułów

Chwilowy brak artykułów w magazynie / Artykuły zaległe
Jeśli dany produkt jest chwilowo niedostępny w naszym magazynie, otrzymasz powiadomienie mailowe wraz z informacją o spodziewanym terminie wysyłki zaległego towaru. Zaległe artykuły wysyłane są niezwłocznie jak tylko staną się znowu dostępne. Zapewniamy, że nie zostaniesz obciążona/y żadnymi płatnościami do czasu wysyłki produktów. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny chcesz anulować taki artykuł przed jego wysyłką, skontaktuj się z nami pod numerem +48223076681. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Produkty w przedsprzedaży
Produkty w przedsprzedaży są artykułami, które nie znajdują się jeszcze w magazynie, ale które są dostępne na naszej stronie internetowej na zamówienie. Wysyłka artykułów przedsprzedażowych odbywa się w chwili, gdy staną się one dostępne. Zostaniesz zawiadomiona/y o statusie artykułów przedsprzedażowych w formie mailowych aktualizacji i potwierdzenia. Zapewniamy, że nie zostaniesz obciążona/y płatnościami za żaden z artykułów do chwili ich wysyłki.

Uwaga: dokładny termin dostawy zamówienia zależy od wybranej metody dostawy.

Powrót na górę strony

Zasady polityki dot. maksymalnej ilości zakupów

Z żalem informujemy, że musimy ograniczać ilość zamawianych produktów do maksymalnie czterech (4) sztuk danego artykułu oraz 14 sztuk różnych produktów na klienta i na zamówienie oraz maksymalnej wartości zamówienia w wysokości 4,000 zł na osobę. Ponadto musimy również ograniczyć liczbę zamówień do nie więcej niż trzech (3) zamówień na jednego klienta dziennie. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48223076681 lub kontakt za pomocą zakładki Kontakt. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Powrót na górę strony

Kody promocyjne / rabatowe

REALIZACJA KODÓW RABATOWYCH. Należy po prostu wprowadzić kod rabatowy w pole oznaczone „Kod rabatowy” podczas procesu finalizacji zamówienia. Po zaakceptowaniu kodu rabatowego, rabat wyświetli się na stronie „Weryfikacja zamówienia”.

Uwaga: kody rabatowe rozróżniają wielkie i małe litery i należy je wprowadzać dokładnie w takiej formie, w jakiej zostały podane. Do jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.

Powrót na górę strony

Podatek obrotowy

Zgodnie z przepisami prawa jesteśmy zobowiązani do pobrania podatku obrotowego w przypadku zamówień wysyłanych do następujących stanów: AL, AZ, CA, CO, CT, DC, FL, GA, HI, IL, IN, LA, KS, KY, MA, MD, ME, MI, MN, MO, NC, NJ, NM, NV, NY, OH, OK, PA, RI, TN, TX, VA, VT, WA, WI oraz do wszystkich prowincji na terenie Kanady i jej terytoriów. Podatek zostanie oszacowany w stosunku do łącznej wartości zakupów*, w tym opłat manipulacyjnych / za dostawę (jeśli dotyczy) oraz za usługę pakowania na prezent. W przypadku pytań dotyczących podatku obrotowego, prosimy o Kontakt.

*Zakupy opłacane z wykorzystaniem karty upominkowej Clinique lub karty eGift podlegają obowiązującemu podatkowi obrotowemu. Podatku tego nie pobiera się przy zakupie karty upominkowej Clinique i karty eGift.

Powrót na górę strony

Formy płatności

Akceptujemy poniższe metody płatności:

  • - Karty kredytowe oraz debetowe (Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron)
  • - Płatność przy odbiorze
  • - Płatność za pośrednictwem systemu PayPal

Ważna informacja:

Dla Twojego bezpieczeństwa - w przypadku zapłaty kartą kredytową, imię i nazwisko oraz adres podany dla celów rozliczeń musi być zgodny z imieniem i nazwiskiem oraz danymi podanymi na karcie kredytowej, za pomocą której dokonano zapłaty. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, które nie spełnia tych kryteriów.

Powrót na górę strony

Autoryzacja płatności

Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, wszystkie zamówienia podlegają autoryzacji banku. Realizowane i dostarczane będą wyłącznie zamówienia autoryzowane przez bank.

Powrót na górę strony

Zatrzymanie kwoty przy autoryzacji zamówienia

Jeśli składasz zamówienie przy użyciu karty kredytowej lub debetowej, na Twoim koncie zaksięgowane zostaną dwie transakcje.

1. Bank wystawiający kartę płatniczą zatrzyma środki pieniężne na rachunku w wysokości dokonanych zakupów w chwili autoryzacji zamówienia. Ta czynność rezerwuje środki na dokonanie zapłaty.

2. Zostaniesz następnie obciążona/y kwotą zamówienia, co spowoduje usunięcie środków z rachunku. Kwota obciążenia może różnić się od kwoty zatrzymanej przy autoryzacji zamówienia jeśli przed wysyłką dokonasz jego zmiany lub anulowania.
W przypadku anulowania zamówienia, kwota zatrzymana przy autoryzacji zamówienia zostanie zwolniona przez bank wystawiający kartę. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zwolnienia takiej kwoty, należy skontaktować się z bankiem. Ponieważ taki proces ma inną formę w każdym banku, nie jesteśmy niestety w stanie pomóc przy nim.

Powrót na górę strony

Usługa automatycznej dostawy

Skorzystaj z automatycznej dostawy wielu z ulubionych produktów Clinique! Artykuły, które mogą być dostarczone w ramach tej usługi pojawiają się w Koszyku z adnotacją "Usługa automatycznej dostawy" wraz z menu, które po rozwinięciu umożliwi Ci wybór odpowiedniego harmonogramu dostaw: co 30 dni, 45 dni, 60 dni, 75 dni, 90 dni lub 120 dni.

Aby aktywować usługę automatycznej dostawy tego artykułu, określ harmonogram dostaw danego produktu wybierając go z menu przy danym artykule. Wybrane produkty zostaną automatycznie wysłane do Ciebie w wybranych odstępach czasowych. Nie określono minimalnej ilości produktów, które musisz zamówić, a w każdej chwili przed wysyłką możesz z tej usługi zrezygnować. Jako dodatkową korzyść zapewniamy BEZPŁATNĄ standardową dostawę każdej przesyłki w ramach usługi automatyczne dostawy od clinique.com.

Po przygotowaniu zamówienia do realizacji otrzymasz powiadomienie mailem. Po kilku dniach, zamówienie zostanie wysłane na podany adres do dostawy a Twoja karta kredytowa zostanie obciążona. Wysyłka zamówienia i obciążenie karty zostanie potwierdzone drugim mailem.

Po pierwszej dostawie, możesz zrezygnować z dostaw lub zmienić ich częstotliwość. Musisz to zrobić przed przekazaniem zamówienia do wysyłki. Aby zrezygnować lub zmienić usługę automatycznej dostawy, kliknij na Pokaż / Edytuj artykuły do automatycznej dostawy na Koncie na clinique.com. Uwaga: data dostawy musi przypadać na co najmniej 2 dni robocze od danego dnia.

Powrót na górę strony