Moje zamówienie
Jaki jest status mojego zamówienia?
Możesz zobaczyć status i historię zamówień poprzez zalogowanie się do Konta Klienta.
Aby obserwować zamówienie na bieżąco, możesz również kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, dzwoniąc pod numer +48223076681 lub wysyłając wiadomość do Działu Obsługi Klienta.
Termin realizacji zamówienia
W większości zamówienia realizowane są w ciągu 3 - 4 dni roboczych (okres realizacji zamówienia nie obejmuje sobót i niedziel).
Zamówienia złożone w sobotę lub niedzielę będą realizowane w poniedziałek.
Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych).
Obecnie nie jesteśmy w stanie realizować zamówień na adres rozliczeniowy lub adres dostawy poza Polską.
Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, wszystkie zamówienia podlegają autoryzacji banku. Realizowane i dostarczane będą wyłącznie zamówienia autoryzowane przez bank.
Pytania dotyczące zamówień
Możesz sprawdzać status swoich najnowszych zamówień na stronie Status zamówienia. Jest to najprostszy i najszybszy sposób uzyskania najbardziej aktualnych informacji o zamówieniu.
Klikając Status zamówienia zostaniesz poproszona/y o zalogowanie się poprzez podanie adresu email i hasła. Na stronie zawierającej podsumowanie zamówienia znajdziesz szczegółowe informacje o bieżących i poprzednich zamówieniach. W przypadku, gdy zamówienie zostało wysłane, wyświetlony zostanie odpowiedni numer referencyjny przesyłki UPS. Aby śledzić status dostawy zamówienia na stronie internetowej przewoźnika, kliknij na numer referencyjny przesyłki. Uwaga: przewoźnik umieszcza informacje na temat przesyłki do 24 godzin od wysyłki zamówienia.
Anulowanie zamówienia
Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48223076681. W zależności od momentu realizacji zamówienia postaramy się uwzględnić Twoją prośbę.
Niedostępność produktu (produktów).
Trudności w przetwarzaniu danych dotyczących zapłaty.
Przesyłka nie może zostać dostarczona pod podany adres.
Takie zamówienie zostało już złożone.
Zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę.
W przypadku odrzucenia zamówienia, otrzymasz zawiadomienie mailem wyjaśniające przyczynę jego anulowania. Nie zostaniesz obciążona/y kosztami produktów, które zostały anulowane. W przypadku, gdy będziesz zainteresowana/y złożeniem nowego zamówienia lub masz pytania dotyczące anulowanego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta Clinique Online pod numerem +48223076681 lub kontakt mailowy.