Informacje ogólne
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest status mojego zamówienia?
Status i historię zamówień można sprawdzić za pośrednictwem śledzenia mojego zamówienia . Aby obserwować zamówienie na bieżąco, możesz również kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, dzwoniąc pod numer +48223076681 lub wyślij wiadomość na adres: e-mail
Zwrot lub wymiana produktów
W przypadku, gdy nie jesteś w pełni zadowolona/y z zakupów dokonanych w sklepie internetowym Clinique, możesz zwrócić nam niewykorzystaną część zakupów, a my prześlemy na Twoje konto wartość zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu kupionego za pośrednictwem serwisu Clinique.com, kliknij tutaj w celu uzyskania dokładnych wskazówek.
Wysyłka zagranicę
Przykro nam, ale w tej chwili Clinique.com.pl nie jest w stanie przyjmować zamówień, które byłyby rozliczane lub wysyłane do miejsc znajdujących się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przepraszamy za tę niedogodność. Prowadzimy internetowy sklep Clinique w wielu krajach. Znajdź adres sklepu w swoim kraju za pomocą lokalizatora sklepów.
Zmiana lub anulowanie zamówienia
Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny +48223076681 w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Postaramy się uwzględnić Twoją prośbę. Niestety w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia jego modyfikacja lub anulowanie nie jest możliwe.
W jaki sposób mogę uzyskać skład danego produktu?
Produkty Clinique są w 100% testowane alergologicznie i są bezzapachowe. Jeśli chciałabyś/chciałbyś uzyskać informacje nt. konkretnych produktów lub składników, skontaktuj się z Działem Komunikacji z Klientem lub kliknij na Porady dot. urody / produktów na stronie Kontakt, a następnie wybierz opcję "Informacje o składnikach”.
Dlaczego mój ulubiony produkt nie jest już dostępny? Czy mogę go jeszcze kupić?
Decyzje na temat zaprzestania produkcji lub wprowadzenia produktu czy objętości podejmowane są w odpowiedzi na preferencje konsumentów i modele dokonywania zakupów w całym kraju. Pomożemy Ci dobrać nowy alternatywny produkt. Aby uzyskać pomoc w znalezieniu wycofanego ze sprzedaży produktu, skontaktuj się z centralą firmy dzwoniąc pod numer +48223076681 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-17:00, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy.
Dostęp do informacji przekazywanych Clinique
Szanujemy Twoją prywatność. Przekazywane nam informacje nie będą przekazywane żadnym osobom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapoznaj się z naszymi zasadami polityki prywatności.
Filtry antyspamowe i ISP
Dostawca usług internetowych (ISP) lub odbiorca poczty elektronicznej może stosować filtry blokujące odbiór maili, a to może mieć wpływ na odbiór maili wysyłanych przez sklep internetowy Clinique. Jeśli tak się właśnie dzieje, prosimy skontaktować się z działem pomocy obsługującym Twój program pocztowy lub skontaktować się bezpośrednio z ISP w celu redukcji lub usunięcia ustawień filtrujących lub blokujących odbiór maili. Dzięki temu będziesz mogła/mógł otrzymywać korespondencję od sklepu internetowego Clinique. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48223076681.
Jeśli dostawcą jest AOL:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij ikonę „Dodaj do adresów”
- Nazwa i adres mailowy z wiadomości mailowej są wstępnie określone w wyskakującym okienku Dodaj kontakt. Zweryfikuj informacje w tych polach pod kątem ich poprawności.
- Kliknij „Zachowaj”.
Jeśli dostawcą jest Yahoo:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij link „Dodaj do książki adresowej” po prawej stronie.
- Adres zostanie automatycznie dodany do książki adresowej Yahoo!.
If your provider is Hotmail:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adres(y)” u góry nagłówka komunikatu.
Jeśli dostawcą jest MSN:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adresy” po prawej stronie.
- Zaznacz pole znajdujące się obok adresu, który chcesz zachować. Dane kontaktowe mogą być również modyfikowane.
- Kliknij „Zachowaj”."
Czy mogę otrzymać próbki produktów?
Testy na zwierzętach
W Estée Lauder Companies bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Korzystamy z najnowszych badań bezpieczeństwa, nieuwzględniających zwierząt i badań na ochotnikach, aby dostarczać produkty najwyższej jakości naszym klientom. Nie przeprowadzamy testów na zwierzętach, ani też nie zlecamy innym osobom ani firmom przeprowadzania testów na zwierzętach w swoim imieniu, poza przypadkami, w których wymaga tego prawo.
Jesteśmy dumni z bycia jedną z pierwszych firm kosmetycznych, które dowiodły, że bezpieczne kosmetyki mogą powstawać poprzez metody nieuwzględniające testowania na zwierzętach. Jednakże w niektórych krajach prawo nadal wymaga, by potwierdzić bezpieczeństwo składników oraz produktów kosmetycznych.
Estée Lauder Companies oraz wszystkie nasze marki pozostają zaangażowanie w inicjatywy dążące do eliminacji testów na zwierzętach na całym świecie. Uważamy, że badania na zwierzętach nie powinny być potrzebne do potwierdzania bezpieczeństwa składników i produktów kosmetycznych. Ponadto, globalnie wspieramy alternatywne rozwiązania oraz eliminację testów bezpieczeństwa.
Gdzie mogę kupić produkty Clinique?
Produkty Clinique na stronie clinique.com.pl są dostępne wyłącznie dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej. Aby znaleźć sklep w Twojej okolicy, poszukaj sklepu w zakładce Znajdź sklep. Jeśli nie mieszkasz w Polsce sprawdź, czy produkty Clinique są dostępne w Twoim kraju.
Makijaż ślubny i na specjalne okazje
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Przejdź do formularza, zadzwoń pod bezpłatny numer telefonu +48223076681 lub kontaktuj się z nami bezpośrednio wysyłając maila.